Συνέδριο Ο.Κ.Λ.Ε. στην ΚΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ

Δ Ε Υ Τ Ε Ρ Α  1 7  Μ Α Ϊ Ο Υ,  8.00 μ.μ.

ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ – Η.Χ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Λ. Ξανθόπουλος – 2007 – 53′

Ο Η.Χ. Παπαδημητρακόπουλος

Στο ντοκιμαντέρ μαθαίνουμε για τη ζωή του συγγραφέα Η.Χ. Παπαδημητρακόπουλου, ο οποίος ζει μαζί με τη γυναίκα του Νιόβη και τις πενήντα γάτες τους, από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, σ’ ένα εκπληκτικής ομορφιάς και πλούτου κτήμα, που δημιούργησαν οι ίδιοι στην Πάρο δίπλα στη θάλασσα, αφήνοντας πίσω τους την αστική ζωή.

Ο κος ΛΕΟΝΑΡΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ – Ν. Θεοδοσίου – 2008 – 67′

Ιστορική φωτογραφία με πλανοδίους «προβολατζήδες»

Η ταινία ιστορεί τη ζωή ενός πλανόδιου κινηματογραφιστή, ο οποίος έφτασε στο Καστόρι της Λακωνίας το 1905 για να δώσει δυο παραστάσεις κινηματογράφου, αλλά δεν πρόλαβε γιατί αρρώστησε και πέθανε. Η ταινία αναζητά αυτούς που συνέχισαν το έργο του. Η κάμερα διατρέχει όλη την Ελλάδα και συναντά ανθρώπους μοναδικούς, γεμάτους πάθος, βάσανα και νοσταλγίες.

ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ – Θ. Αδαμόπουλος – 1975 – 10′

Ελαιογραφία που απεικονίζει το ζωγράφο Επαμεινώνδα Θωμόπουλο

Το ντοκιμαντέρ είναι αφιερωμένο στη ζωή και το έργο του ζωγράφου Επαμεινώνδα Θωμόπουλου. Βλέπουμε τον καλλιτέχνη να ζωγραφίζει, και με τομές αποκαλύπτεται η ζωή και το έργο του. Από το 1915 έως το 1945 υπήρξε καθηγητής στη Σχολή Καλών Τεχνών και παρουσίασε έργα του σε περισσότερες από ογδόντα εκθέσεις.

ΑΘΗΝΑΙ – Ε. Στεφανή – 1995 – 36′

Φωτογραφία από την ταινία

Η ταινία «Αθήναι» καταγράφει τη ζωή στο σταθμό Λαρίσης την άνοιξη του 1995. Ο φακός επικεντρώνεται στους «μόνιμους κατοίκους» του σταθμού, την Αντωνία, τον Φλωράκη, τον μπάρμπα Γιώργο.

ΠΟΛΥ ΜΙΛΑΣ …  ΠΟΛΥ ΚΛΑΙΣΔ. Κιτσικούδης – 2007 – 90′

Από την αφίσα της ταινίας

Θέμα του ντοκιμαντέρ είναι οι Πομάκοι της Θράκης και από τις δυο πλευρές των συνόρων. Ο Κιτσικούδης δείχνει ότι ξέρει πολύ καλά το θέμα του και κυρίως ότι το αγαπά. Πέντε χρόνια δουλειάς και άλλα τόσα έρευνας χρειάστηκε η ομάδα που έφτιαξε το ντοκιμαντέρ για να διαπεράσει τη σιωπή και τους κάθε είδους φραγμούς. Η υπέροχη μουσική που συνοδεύει τις σπάνιας ομορφιάς εικόνες ανήκει στον Περικλή Χειλά.

Τ Ρ Ι Τ Η  18  Μ Α Ϊ Ο Υ,  8.00 μ.μ.

ΗΠΕΙΡΟΣ – Σ. Στασινός – 1998 -77

Ζωγραφικό έργο του Στράτου Στασινού

Η ταινία μας δίνει εικόνες γεμάτες φως, πέτρα, σκαμμένα πρόσωπα ανθρώπων, βουνά, θρήνους και χαρές ενός αρχαίου τόπου. Είναι ένα οδοιπορικό «πολιτισμικής γεωγραφίας», μια γοητευτική περιπλάνηση στην Ήπειρο με τη μορφή του ντοκιμαντέρ μυθοπλασίας.

ΘΗΡΑΪΚΟΣ ΟΡΘΡΟΣ – Κ. Σφήκας – Σ. Τορνές – 1968 – 20′

Φωτογραφία από την ταινία

Η ταινία «Θηραϊκός Όρθρος» είναι μια «οπτική κοινωνική έρευνα» πάνω στην αποστεγνωμένη Σαντορίνη, τους αποστεωμένους και υποσιτισμένους κατοίκους της, και τους ευτραφείς τουρίστες της. Πρωταγωνιστούν τουρίστες, γαϊδούρια, και «ιθαγενείς» πεινασμένοι και χορτάτοι. Είναι ένα ντοκιμαντέρ που περιγράφει, επιλέγει, υπογραμμίζει και καταγγέλλει.

ΜΕΓΑΡΑ – Γ. Τσεμπερόπουλος – Σ. Μανιάτης – 1974 – 80′

Φωτογραφία από την ταινία

Η ταινία «Μέγαρα» αφήνει στο στόμα του θεατή μια γεύση θανάτου όταν βλέπει τις απέραντες εκτάσεις με τα ελαιόδεντρα, μεγαλοπρεπή και επιβλητικά στην αρχή, να καταλήγουν ξεθαμμένα και ξεριζωμένα μετά, ριγμένα πάνω στη γη που τα έθρεψε αιώνες. Ο θεατής βλέπει τις μπουλντόζες να σκορπίζουν την καταστροφή εκμηδενίζοντας το προϊόν τόσων αιώνων δουλειάς. Από τη μία μέρα στη άλλη εκατοντάδες φιλήσυχοι αγρότες βρίσκονται ξαφνικά και βάναυσα απαλλοτριωμένοι από την ίδια τους τη ζωή.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΟΜΠΡΟΣ – Θ. Αδαμόπουλος – 1974 – 10′

Ταφικό μνημείο: έργο του γλύπτη στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών

Ντοκιμαντέρ του Θοδωρή Αδαμόπουλου για το γλύπτη Μιχάλη Τόμπρο, καθηγητή της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και ακαδημαϊκό. Ο Μιχάλης Τόμπρος γεννήθηκε στην Αθήνα αλλά καταγόταν από μεγάλη οικογένεια μαρμαρογλυπτών από την Άνδρο.

ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠ’ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ – Λ. Ρικάκη – 2003 – 61′

Από την αφίσα της ταινίας

Η ταινία της «Το Αιγαίο μέσα από τα λόγια των ποιητών» είναι ένα ταξίδι με οδηγό τα κείμενα ποιητών και συγγραφέων από όλο τον κόσμο που ύμνησαν το αρχιπέλαγος με εικόνες από τα περισσότερα νησιά του Αιγαίου. Η ταινία είναι ένας μοναδικός τρόπος για να αγαπήσει το Αιγαίο ένας νέος επισκέπτης αλλά και για να αγαπήσει και να γνωρίσει με νέο αποκαλυπτικό τρόπο τις ομορφιές του ο ταξιδιώτης που το έχει διασχίσει πολλές φορές.

Τ Ε Τ Α Ρ Τ Η  19  Μ Α Ϊ Ο Υ,  8.00 μ.μ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΖΗΝΙΟΥ – Ά. Κοβότσος – 2002 – 50′

Φωτογραφία εποχής

Η ιστορία της ταινίας «Οι άνθρωποι του Ζηνιού» είναι η ιστορία των ανθρώπων και της σχέσης τους με το χώρο και το χρόνο. Η ιστορία του ορυχείου Μπούρα και του περλίτη στην περιοχή της Κεφάλου στην Κω, η εποχή της ακμής, της παρακμής και της διακοπής, αποτελούν τον πυρήνα της ταινίας, που επεκτείνεται με σκοπό να καταγράψει τις ραγδαίες αλλαγές που συνέβησαν τα τελευταία χρόνια στην περιοχή.

ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ

Λ. Ξανθόπουλος – 2006 – 52′

Ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή

Ντοκιμαντέρ για τη ζωή και το έργο ενός από τους κορυφαίους μαθηματικούς του 20oυ αιώνα. Ο Καραθεοδωρή είναι γνωστός για τη συμβολή του στην ίδρυση, από την κυβέρνηση Βενιζέλου, του Πανεπιστημίου Σμύρνης το 1920 και για τη σύνταξη μελέτης, το 1930, για την αναδιοργάνωση των ελληνικών πανεπιστημίων.  Για τη ζωή και το έργο του Καραθεοδωρή, μιλούν η κόρη του Δέσποινα Ροδοπούλου, ο μαθηματικός και βιογράφος του Ευάγγελος Σπανδάγος, ο καθηγητής Πανεπιστημίου φυσικός Χρυσολέων Συμεωνίδης και η επί πτυχίω μαθηματικός Μαρίνα Δανέζη.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ – Γ. Κωνσταντινόπουλος – 2010 – 30′

Προτομή του Ιπποκράτη

Για το ντοκιμαντέρ του ο ίδιος ο δημιουργός αναφέρει ότι «τα επιτεύγματα της σύγχρονης τεχνολογίας έχουν αλλάξει ριζικά την πορεία της σύγχρονης ιατρικής επιστήμης, χαρίζοντάς μας νέους ορίζοντες διάρκειας και ποιότητας ζωής. Οι βάσεις όμως του οικοδομήματος θα παραμένουν πάντα οι ίδιες, όσο κι αν η φόρμα και η λειτουργικότητά του κι αν αλλάξει: όλα άρχισαν στην αρχαία Ελλάδα. Στην Κω. Στο νησί του Ιπποκράτη.

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – Φ. Λαμπρινός – 1970 – 25′

Ο Φώτος Λαμπρινός

Στο «Επισκεφθείτε την Ελλάδα» (1969) o Φώτος Λαμπρινός επιλέγει να κάνει ένα ειρωνικό σχόλιο που διακωμωδεί τραγικές στιγμές της πρόσφατης ιστορίας μας και συγκεκριμένα από την περίοδο της Δικτατορίας του Μεταξά (1936 – 1941) μέχρι τη Χούντα (1967 – 1974) με πρόσχημα την ελληνολατρία όλων όσοι κατά καιρούς επισκέφθηκαν τη χώρα μας εκείνη την εποχή.

ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ, Σ. Ιωάννου – 1994 – 90′

Φωτογραφία από την ταινία

Στην ταινία «Εστίν ουν τραγωδία» βλέπουμε έθιμα και μιμητικά δρώμενα, κομμάτια της παράδοσης και του λαϊκού πολιτισμού, με ρίζες στην αρχαία διονυσιακή λατρεία και τις τελετές της που γέννησαν την τραγωδία και την κωμωδία, να ζωντανεύουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.

Π Ε Μ Π Τ Η  20  Μ Α Ϊ Ο Υ,  8.00 μ.μ.

Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ – Α. Παπαδόπουλος – 2009 – 52′

Φωτογραφία από την ταινία

Στην ταινία του «Η γενοκτονία της μνήμης» ταξιδεύουμε στην περίοδο της Γερμανό-ιταλικής κατοχής στην Ελλάδα και ξαναζούμε το συγκλονιστικό γεγονός του λιμού τον χειμώνα του 1941-42 που έπληξε κυρίως την Αθήνα και οδήγησε στο θάνατο ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της πρωτεύουσας.

ΚΑΡΟΛ. ΚΟΥΝ – 42 ΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ – Λ. Παπαστάθης – 2008 – 50′

Ο Κάρολος Κουν δίνει τις τελευταίες οδηγίες στους ηθοποιούς που συμμετείχαν στην παράσταση της «Ορέστειας», το 1980, στο Θέατρο της Επιδαύρου.

Ντοκιμαντέρ του για τον μεγάλο δάσκαλο του θεάτρου μας, μέσα από σκόρπια πλάνα του Καρόλου Κουν, παρουσιάζει ένα απόσταγμα της πνευματικής παρουσίας του.
Θα δούμε τον Χατζιδάκι να εξομολογείται ότι έκοψε τον Κουν από τη Δραματική Σχολή και τον ώθησε να στραφεί στη μουσική. Ο Τσαρούχης κινηματογραφείται στο σπίτι του, ενώ ζωγραφίζει το πορτρέτο του Κουν – λίγους μήνες μετά τον θάνατό του.

ΕΚΑΤΟ ΩΡΕΣ ΤΟΥ ΜΑΗ Δ. Θέος – Φ. Λαμπρινός – 1998 – 25′

Ο Γρηγόρης Λαμπράκης

Στις 22 Μαίου του 1963, ο Γρηγόρης Λαμπράκης εξέρχεται από συγκέντρωση πολιτών της Θεσσαλονίκης για την ειρήνη και τον πυρηνικό αφοπλισμό και πέφτει θύμα προσχεδιασμένης δολοφονικής επίθεσης.  Το ντοκιμαντέρ αποτελεί καταγραφή αλλά και πολιτικό σχόλιο – καταγγελία των βίαιων γεγονότων που σημάδεψαν την Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του ΄60.

ΑΝΑΜΟΝΗ Κ. Σφήκας – 1963 – 20′

Ο Κώστας Σφήκας

Μπροστά στο Δημαρχείο δεκάδες ελαιοχρωματιστές με τις βούρτσες και τους τενεκέδες στα χέρια, περιμένουν τον πελάτη για το μεροκάματο. Η ταινία τους παρακολουθεί στη διάρκεια μιας ολόκληρης μέρας, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθεί και καταγράφει την καθημερινή ζωή γύρω από το Δημαρχείο.

Η ΖΩΗ ΣΤΟΥΣ ΒΡΑΧΟΥΣ – Α. Δημητρίου – 2009 – 98′

Από την αφίσα της ταινίας

Στο ντοκιμαντέρ «Η ζωή στους βράχους» η σκηνοθέτρια επιχειρεί να αναδείξει τον τιτάνιο αγώνα των γυναικών του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας, από την αρχή του μέχρι και τα κολαστήρια της εξορίας. Επιλέγει 33 από αυτές τις γυναίκες και δημιουργεί 33 ξεχωριστά, φαινομενικά, «πορτρέτα», τα οποία όμως ενώνονται από μια «λεπτή κόκκινη κλωστή» αίματος, αυτοθυσίας και πίστης στα ιδανικά για έναν καλύτερο κόσμο.

Π Α Ρ Α Σ Κ Ε Υ Η  21  Μ Α Ϊ Ο Υ,  8.00 μ.μ.

ΜΠΛΟΥΖ ΜΕ ΣΦΙΓΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ – Ρ. Μανθούλης – 1972 – 85′

Φωτογραφία από την ταινία

Η ταινία, εκτός από ένα πολύχρωμο μωσαϊκό που μας ταξιδεύει από το Χάρλεμ στη Νέα Ορλεάνη, είναι μια όμορφη και πονεμένη ερωτική ιστορία, ένα ιδιαίτερα προσωπικό φιλμ, από τα πιο αποκαλυπτικά για τη μοίρα μιας ολόκληρης κοινότητας. Μια κινηματογραφική μπαλάντα με μουσική μπλουζ, τη μουσική των αμερικανών μαύρων που ζουν στο περιθώριο της κοινωνίας, και είναι αφιερωμένη στους βετεράνους των μπλουζ που αργοπεθαίνουν στα γκέτο.

ΣΙΩΠΗΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ – Θ. Ρεντζής – 1998 – 72′

Φωτογραφία από την ταινία

Πρόκειται για ταινία με στοιχεία μυθοπλασίας, ένα είδος περιπλάνησης, μια αφήγηση για τα βιομηχανικά συγκροτήματα, που ξεχάσαμε ότι τα χτίσαμε και τα λειτουργήσαμε. Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, οι μηχανές χαρακτηρίζονται ως «σιωπηλές» γιατί δεν απεσύρθησαν φυσιολογικά, δεν χάλασαν, δεν πέθαναν, αλλά έπαυσαν να τις λειτουργούν. Η ταινία είναι μια ελεγεία σ’ αυτή την παύση – μια απεικόνιση βιομηχανικών τοπίων της χώρας μας που εστιάζει στην αποκατάσταση και τη μέριμνα, στην «επαύριο των σιωπηλών μηχανών, των σιωπηλών από καιρό μηχανών, που περιμένουν την φωτεινή τους ανάσταση σαν θησαυρός που αποκαλύφθηκε από τύχη και πρόνοια αγαθή.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΩΧΟΣ – Θ. Αδαμόπουλος – 1974 – 10′

Ταφικό μνημείο: έργο του γλύπτη στο νεκροταφείο Αγρινίου.

Ντοκιμαντέρ του Θόδωρου Αδαμόπουλου για το γλύπτη Αντώνη Σώχο. Ο γλύπτης ξεκινά τις σπουδές του στην Πάτρα, συνεχίζει στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας και στο Παρίσι. Εκεί πραγματοποιεί την πρώτη του έκθεση, για την οποία αποσπά πολύ καλές κριτικές. Ακολούθως φοιτά στο Μόναχο και επιστρέφει στην Ελλάδα. Διακρίνεται ως καθηγητής της γλυπτικής και της πλαστικής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο της Αθήνας και εξελίσσεται σε σπουδαίο ακαδημαϊκό.

ΓΡΑΜΜΟΣ, “ΜΑΓΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ” – Ν. Θεοδοσίου – 2009 – 21′

Γράμμος: φωτογραφία εποχής.

Η ταινία που είναι μια περιπλάνηση στο βουνό Γράμμος με την εκπληκτική φυσική ομορφιά, 60 χρόνια μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου, αποκαλύπτει τα κατεστραμμένα χωριά και μια ιστορία ακόμα ζωντανή.

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ – Γ. Σολδάτος – 2004 – 61′

Τα πολλά πρόσωπα του Θανάση

Το ντοκιμαντέρ είναι μια προσπάθεια προσέγγισης του φαινομένου Θανάσης Βέγγος, του ανθρώπου και του καλλιτέχνη, μέσα από αποσπάσματα ταινιών, μαρτυρίες συνεργατών και συγγενών του και αναλύσεις της «συμβολικής» του στη μεταπολεμική νεοελληνική πραγματικότητα.

Σ Α Β Β Α Τ Ο  22  Μ Α Ϊ Ο Υ,  7.00 μ.μ.

ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ, ΜΙΑ ΖΩΗ–ΡΟΒΗΡΟΣ ΜΑΝΘΟΥΛΗΣ – Κ. Μωριάτης-1996-90′

Ο Ροβήρος Μανθούλης

Η ταινία έχει θέμα την σκηνοθετική σταδιοδρομία του Pοβήρου Μανθούλη. Ο τίτλος θυμίζει τη πρωτότυπη σειρά «Μια χώρα, μια μουσική», που ο βιογραφούμενος σκηνοθέτης γύρισε για τη γαλλική Τηλεόραση. Περιέχει αποσπάσματα από περίπου 25 έργα του, κινηματογραφικά και τηλεοπτικά.

Κ Υ Ρ Ι Α Κ Η  23  Μ Α Ϊ Ο Υ,  11.00 π.μ.

ΨΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΨΑΡΕΜΑΤΑ – 1961 – 24’

Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ – 1961 – 17’

του Λέων Λοΐσιου

Φωτογραφία από την ταινία «Ψαράδες και ψαρέματα».

Στο ντοκιμαντέρ «Ψαράδες και ψαρέματα» καταγράφονται όψεις και εικόνες της ζωής στον Μόλυβο, ένα χωριό της Μυτιλήνης, στις αρχές της δεκαετίας του ΄60. Οι ψαράδες κάτοικοι του χωριού ανοίγονται καθημερινά στη θάλασσα, όπου αντιμετωπίζουν τις δύσκολες συνθήκες της δουλειάς τους, προκειμένου να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα για την επιβίωσή τους.

Στο ντοκιμαντέρ η «ζωή στη Μυτιλήνη» βλέπουμε την αποτύπωση της καθημερινής ζωής και πραγματικότητας, στη Μυτιλήνη του 1960.

Κ Υ Ρ Ι Α Κ Η  23  Μ Α Ϊ Ο Υ,  7.00 μ.μ.*

ΡΟΔΑ – Θ. Αδαμόπουλος – 1964 – 14′ *

Φωτογραφία από την ταινία.

Η ταινία είναι μια ματιά στην καθημερινότητα της Αθήνας του 1964. Μας εξιστορεί τις περιπέτειες μιας ρόδας στην αττική γη. Η ρόδα τέθηκε απροσδόκητα εκτός μηχανής περιπλανώμενη αυτόνομα σε ετερόκλητα μέρη.

*Η ταινία θα προβληθεί με συνοδεία ζωντανής μουσικής από το μουσικό σχήμα «Μικρές Περιπλανήσεις».

ΜΕΤΕΩΡΑ – Μ. Δώριζας (παραγωγή) – 1923 – 5′ *

Φωτογραφία από την ταινία.

Καταγραφή των ορθόδοξων χριστιανικών μοναστηριών στα μετέωρα.

*Η ταινία θα προβληθεί με συνοδεία ζωντανής μουσικής από το μουσικό σχήμα «Μικρές Περιπλανήσεις».

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ – Γ. Χεπ – 1924 – 25′ *

Φωτογραφία από την ταινία.

Οι «Περιπέτειες του Βιλλάρ» είναι μια ασπρόμαυρη βωβή ταινία – η πρώτη σωζόμενη ελληνική ταινία μυθοπλασίας, μια μπουρλέσκ κωμωδία με πρωταγωνιστή τον Βιλλάρ, καλλιτεχνικό όνομα του Νίκου Σφακιανάκη, διάσημου κωμικού που είχε εγκατασταθεί το 1914 στη Γαλλία και είχε επηρεαστεί από τον Μαξ Λιντέρ, όπως και από τον Τσάρλι Τσάπλιν.

*Η ταινία θα προβληθεί με συνοδεία ζωντανής μουσικής από το μουσικό σχήμα «Μικρές Περιπλανήσεις».

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠ’ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑΘ. Αδαμόπουλος-2000-67′ *

Ο Θόδωρος Αδαμόπουλος φωτογραφισμένος δίπλα στα σύγχρονα μηχανήματα προβολής της νέας Ταινιοθήκης.

Ντοκιμαντέρ με σπάνιο αρχειακό υλικό, το οποίο αναφέρεται, όπως υποδηλώνει και ο τίτλος του εξάλλου, στην Ελλάδα του 20ου αιώνα. Μια επιλογή κινηματογραφικού υλικού από συλλογές κινηματογραφιστών, αρχειακό υλικό και επίκαιρα συνθέτει ουσιαστικά μια ιστορική διαδρομή στην Ελλάδα του 20ου αιώνα.

*Η ταινία θα προβληθεί με συνοδεία ζωντανής μουσικής από το μουσικό σχήμα «Μικρές Περιπλανήσεις».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s